آسیب های تله پاتی و آزمون اینترنتی رنگ هاله به همراه تحلیل مجانی دکتر آرام
نوشته شده توسط : erwe

⁉️ عوارض تله پاتی در چه زمان هایی بروز می­ کند؟
⁉️ آیا تا به حال احساس غیرقابل توصیفی به شما دست داده است؟
⁉️ آیا تا به حال افکاری داشته اید که برای شما بیگانه باشد؟
⁉️  لرزش ­های ناگهانی چطور؟ آیا این از عوارض تله پاتی هست؟
⁉️ آیا تا به حال چیزی مثل شکی لحظه ­ای بر ذهنتان وارد شده و کاری را انجام داده­ اید که کامل مخالف طرز فکر شما و رویه­ همیشگی تان باشد؟
⁉️ آیا تا به حال دردهای ناگهانی که هیچ دلیلی برای ایجادش وجود ندارد را تجربه کرده ­اید؟
⁉️ آیا کسی را می شناسید که از عوارض تله پاتی به شما چیزی گفته باشد؟





اگر تا به حال شخصا هیچ کدام از این تجربه ­ها را نداشته­ اید، آیا کسی را می­ شناسید که این احساسات را تجربه کرده باشد یا کسی را بشناسد که چنین تجربیاتی در زندگی ­اش داشته است؟ و شما برای تمام این چیزها چه توضیحی دارید؟

???????? قبل از آنکه به موضوع عوارض تله پاتی بپردازیم دعوت می کنم تله پاتی را به شیوه صحیح از مقاله آموزش کامل تله پاتی یاد بگیرید.????????

???? عمل انتقال یک فکر از یک شخص به شخص دیگر امروزه واقعیتی است در بسیاری از مقالات آکادمیک چاپ شده با این پدیده به عنوان یک واقعیت برخورد می کنند. البته سنجیدن عمل انتقال فکر خیلی سخت هست. اما کسانیکه در دورههای دکتر آرام شرکت کرده ان با تکنیک به نام القای ذهنی آشنا هستند و با استفاده از این تکنیک خیلی از افراد توانستهاند ایده های خود را در ذهن دیگران بکارند.

در دنیای امروز بسیاری از افراد به وسیله ارتباط تله پاتی (telepathy) با هم ارتباط برقرار می کنند. قبل از اینکه وسایل ارتباط جمعی به صورت وسیع در اختیار افراد قرار بگیرد خپدید های تله پاتی بیشتر ملموس بوده و بیشتر دیده می شدند.

حتی در آزمایش های اخیر دانشمندان توانسته اند به وسیله تله پاتی بر ذهن میمون ها تاثیر بگذارند و با آنها ارتباط ذهنی برقرار کنند این کنترل حتی بر روی موش‌ ها هم اتفاق افتاده. یکی از مهمترین تحقیقات کهنشان می دهد میمون ها با همدیگر حالت تله پاتی دارند تحقیق و تئوری صدمین میمون هست.

این پروسه به این شکل عمل می کند: مغز پیام خود را به شکل سیگنال های الکتریکی از طریق اعصاب منتقل می کند و همین سیگنال های الکتریکی مسیر ارتباطی دو ذهن می شوند.????
عوارض تله پاتی و استفاده از دستگاه های مغناطیسی

❗️ گرچه در یافته‌ های علمی گاهی از دستگاه هایی استفاده می شود تا این انتقال الکتریکی را تقویت کند در این حالت هم حتی عوارض تله پاتی چیزی نبوده است که قابل ذکر باشد.

جهت فراگیری بیشتر می توانید به فیلم بروید

⭕️ آنها هیچ دانشی نسبت به اتفاقی که واقعا برای آنها افتاده ندارند.

هیچ درمان عملی واقعی را برای مشکل حقیقی خود دریافت نمی کنند.

همین امر باعث می شود که رفته رفته به این باور برسند که ممکن است دیوانه شده باشند. در حالی که تنها از عوارض تله پاتی که خارج از اراده و آگاهی آنها اتفاق افتاده رنج می برند.

امروزه مردم بیشتر احساس امنیت می کنند تا درباره عوارض تله پاتی در زندگی شان صحبت کنند. به نسبت گذشته افرادی بیشتری در جامعه و در مقابل عموم تجربیات شخصی خود از عوارض تله پاتی را به اشتراک می گذارند.⭕️
عوارض تله پاتی و پاسخ های سمپاتیک

???? عوارض تله پاتی در برخی افراد به این شکل عمل می کند که فردی تجربه ای را از سر می گذراند ولی موجی از تاثیر آن تجربه بر فرد دیگری اثر می گذارد. در این حالت شخص دوم واکنش سمپاتیک به تجربه شخص اول نشان می دهد.

نشانه ها در افراد مختلف که این پاسخ های سمپاتیک دارند شامل درد، توهمات بصری، حس تماس بدنی، تجربه های بویایی و چشایی، صدای گفتگو و اصوات دیگر و دامنه ای گسترده از تجربیات احساسی.

از عوارض تله پاتی که بدون آگاهی گیرنده و حتی فرستنده بین دو نفر اتفاق می افتد می شود به این نکته رسید که پاسخ های سمپاتیک بیشتر اوقات بدون تمایل خاصی از طرف گیرنده اتفاق می افتد.

با این حال افرادی که توانمندی های ذهنی و حسی بیشتری دارند در صورت تمایل می توانند به دنبال ارتباطی باشند با دیگر افراد تا آنچه تجربه می کنند را انتقال دهند.????


به سبب فراگیری بیشتر می توانید به aramgroup دنبال کنید





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: